Kraj

"Highway", nowy projekt Grzegorza Lindenberga, ukaże się we wrześniu

Pierwszy numer bezpłatnego miesięcznika "Highway", którego wydawcą jest spółka Media W Sp. z o.o., ukaże się we wrześniu br. Prezesem...

Pierwszy numer bezpłatnego miesięcznika “Highway”, którego wydawcą jest spółka Media W Sp. z o.o., ukaże się we wrześniu br. Prezesem wydawnictwa jest Grzegorz Lindenberg, natomiast redaktorem naczelnym nowego magazynu został Rafał Olbrychski. Grupą docelową magazynu “Highway” są mężczyźni w wieku 25-45 lat, o dochodach powyżej średniej krajowej. “Highway” ma być magazynem lifestyle’owym ukierunkowanym na szeroko pojętą tematykę motoryzacyjną. Pismo będzie dystrybuowane na stacjach benzynowych i w autoryzowanych serwisach samochodowych. Nakład pierwszego numeru ma wynosić 50 tys. egz. i według Urszuli Gaweł z biura promocji i public relations Media W w krótkim czasie ma on wzrosnąć do 100 tys. egz. Tytuł od wrześniowego wydania zostanie zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Objętość pierwszych wydań “Highway” ma wynosić ok. 60 stron. Strona reklamowa będzie kosztowała 15 tys. zł. Sprzedaż powierzchni reklamowych do pierwszego numeru rozpocznie się w sierpniu br., kiedy ukaże się zerowy numer pisma “Highway”. Pojawienie się magazynu w dystrybucji zostanie poprzedzone imprezą promocyjną. Później tytuł będzie promowany między innymi w punktach dystrybucji. W kwietniu br. z magazynem “SuMa”, skierowanym do zamożnych mężczyzn i dystrybuowanym na stacjach benzynowych Statoil, wystartowało wydawnictwo Kompania Medialna “Prestiż”. Dotychczas ukazały się trzy numery “SuMy” (w tym czerwcowo-lipcowy) w stałym nakładzie 20 tys. egz. Jak powiedział Jarosław Budnik, redaktor naczelny “SuMy” i współudziałowiec Kompanii Medialnej “Prestiż”, dopiero następny, sierpniowy numer “SuMy” ma być w pełni komercyjny. Do tej pory umowy z reklamodawcami zawierane były na zasadach barterowych. Cena strony reklamowej w “SuMie” wynosi 14 tys. zł. Wydawnictwo Kompania Medialna “Prestiż” zamierza w nabliższym czasie poszerzyć dystrybucję “SuMy”. (PR)