M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lothar Böhm przygotował projekty opakowań dla nowości Knorra

Serwis Dzienny | 24 lipca 2002, 00:00

Studio identyfikacji wizualnej Lothar Böhm przygotowało dla koncernu Unilever projekty opakowań dla nowych produktów marki Knorr, wprowadzanych właśnie na rynek....

Studio identyfikacji wizualnej Lothar Böhm przygotowało dla koncernu Unilever projekty opakowań dla nowych produktów marki Knorr, wprowadzanych właśnie na rynek. Są to błyskawiczne zupki orientalne i buliony do picia. "Knorr Orientalny został wprowadzony w pięciu wariantach smakowych i jednocześnie stworzył nowy segment zup w portfolio marki Knorr. Stąd nacisk został położony na silną unifikację opakowań pozwalającą na stworzenie czytelnej linii nowych produktów" - mówi Hanna Łubek, new business manager Lothar Bohm. Z kolei Knorr - bulion do picia został pomyślany jako produkt spontanicznego wyboru, który umieszczany będzie przy kasach sklepowych. Produkt przeznaczony jest dla młodych ludzi, otwartych na innowacje, co zostało odzwierciedlone w projekcie nietypowym zarówno pod względem formy, jak i grafiki opakowania (wąska, podłużna szaszetka, w jaskrawych kolorach). Unilever nie ujawnił informacji dotyczących działań promocyjnych, jakimi zostaną wsparte nowe produkty, oraz na temat budżetu przeznaczonego na projekt opakowań. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , ,