Kraj

JCDecaux Airport Polska zakończyła montaż nowej sieci nośników

Firma reklamowa JCDecaux Airport Polska, operator sieci nośników wewnętrznych i zewnętrznych na terenie polskich portów lotniczych, postawiła sieć dwustronnych, zmiennoobrazowych...

Firma reklamowa JCDecaux Airport Polska, operator sieci nośników wewnętrznych i zewnętrznych na terenie polskich portów lotniczych, postawiła sieć dwustronnych, zmiennoobrazowych (scrolling) konstrukcji reklamowych o formacie 1,8×1,2 m, na warszawskim lotnisku Okęcie. Na jednej stronie mogą być eksponowane trzy motywy reklamowe, a druga przeznaczona jest do ekspozycji stałej. W sumie warszawska sieć liczy 13 konstrukcji (ogółem ponad 50 powierzchni ekspozycyjnych). “Do końca tego roku nie planujemy kolejnych inwestycji. Chcemy wykorzystać sprzedażowo potencjał, który mamy” – mówi Michał Bartosiewicz, szef JCDecaux Airport Polska. Koszt jednego nośnika typu scrolling kształtuje się w granicach 30 tys. zł. Według wstępnych założeń koszt przeprowadzenia miesięcznej kampanii reklamowej z wykorzystaniem całej sieci nowych konstrukcji będzie wynosił 7,4 tys. euro. Pierwszym reklamodawcą, którego reklamy będą eksponowane na nowych nośnikach, będzie sieć sklepów wolnocłowych Keranis Duty Free. (JP)