Zagranica

Renault rozpoczyna współpracę z producentem odzieży Aigle

Francuski koncern samochodowy Renault będzie współpracował z producentem odzieży Aigle w ramach promocji modelu Scenic. Współpraca mająca na celu wprowadzenie...

Francuski koncern samochodowy Renault będzie współpracował z producentem odzieży Aigle w ramach promocji modelu Scenic. Współpraca mająca na celu wprowadzenie na rynek limitowanej serii Renault Scenic Aigle we Francji potrwa do 2003 r. Renault zamierza sprzedać 25 tys. egzemplarzy tego modelu samochodu, standardowo wyposażonego w klimatyzację, specjalne oprawy kół oraz zintegrowany odtwarzacz płyt kompaktowych. Wprowadzenie modelu będzie wspierane kampanią reklamową przygotowaną przez paryską agencję Publicis Conseil. 30-sekundowy spot telewizyjny będzie emitowany pod hasłem “Nie zobaczysz tych samych staroci wewnątrz Scenic Aigle”. Kampania w telewizji wystartuje w połowie sierpnia br. Reklama prasowa rozpocznie się w tygodnikach we wrześniu br. (towarzyszyć jej będzie hasło “Nie zobaczysz tego z okna żadnego innego samochodu”). Wprowadzenie Renault Scenic w 1996 r. pozwoliło koncernowi stworzyć segment kompaktowych minivanów. Ten model nadal wiedzie prym wśród konkurentów takich jak Citroen Xsara Picasso, Fiat Multipla, Opel Zafira i Toyota Yaris. Renault ogłosił plany wprowadzenia w połowie 2003 r. przeprojektowanego modelu Scenic III, a modelu przeznaczonego dla siedmiu pasażerów w 2004 r.