M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PBRZ uzależnia prezentację badań od wyboru nowych władz AMS SA

Serwis Dzienny | 25 lipca 2002, 00:00

Spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) zwleka z prezentacją wyników badań efektywności tego medium z powodu trwających zmian własnościowych w...

Spółka Polskie Badania Reklamy Zewnętrznej (PBRZ) zwleka z prezentacją wyników badań efektywności tego medium z powodu trwających zmian własnościowych w strukturze jej największego udziałowca - firmy AMS SA. "Do momentu powołania składu nowego zarządu AMS SA prace nad prezentacją wyników analiz oraz stworzeniem odpowiedniej przeglądarki na ich potrzeby zostają zawieszone" - mówi Marcin Grabowski, prezes zarządu PBRZ. Do powołania nowych władz firmy AMS SA (przejmowanej przez koncern medialny Agora SA) prawdopodobnie dojdzie w połowie sierpnia br. Tym samym pierwotny termin przedstawienia branży wyników badań, planowany na początek lipca br. nie został zachowany. AMS SA jest właścicielem 51,33 proc. udziałów w PBRZ. Pozostałymi udziałowcami są firmy reklamy zewnętrznej Grupa Outdoor (20,33 proc.), Clear Channel Poland (15,67 proc.) i Europlakat Polska (12,67 proc.). Zarówno Grupa Outdoor, jak i Europlakat Polska również są w przededniu zmian własnościowych. Badania efektywności reklamy zewnętrznej, których budżet wyniósł ok. 5 mln zł, zostały zrealizowane na zlecenie PBRZ przez firmę badawczą SMG/KRC Poland Media. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,