Kraj

OMD Poland zmienia nazwy swoich działów

OMD Poland, do którego należą domy mediowe Optimum Media OMD, Media Direction OMD oraz Brand & Media OMD, dostosowuje nazwy...

OMD Poland, do którego należą domy mediowe Optimum Media OMD, Media Direction OMD oraz Brand & Media OMD, dostosowuje nazwy swoich działów do standardów obowiązujących w całej sieci OMD. Dotychczas działające w strukturze OMD Poland działy specjalistyczne zmieniają swoje nazwy. Jest to efekt uspójnienia i standaryzacji nazewnictwa w całej światowej sieci OMD. OMD Interactive, zajmujący się planowaniem, zakupem i optymalizacją kampanii w mediach online, zmienia nazwę na OMD Digital. OMD Response, dział zajmujący się m.in. tworzeniem zintegrowanej komunikacji ATL i BTL i projektujący programy lojalnościowe, zmienia nazwę na OMD Direct. OMD Consulting, dział zajmujący się analizami badań mediów, przygotowywaniem modeli ekonometrycznych, prowadzący projekty badawcze, m.in. ciągły monitoring znajomości marek i reklam OMD Brand Tracking, zmienia nazwę na OMD Metrics. Jak powiedział Radek Kowalik-Miklaszewski, new business director, w związku ze zmianami nazw poszczególnych działów nie są planowane jakiekolwiek zmiany personalne. Dział OMD Metricks w Niemczech wygrał w lipcu br. przetarg na wykonywanie modeli ekonometrycznych i projektów badawczych dla Henkla. Do tego przetargu stanęły także domy mediowe CIA i Carat oraz instytuty badawcze AC Nielsen i IRI/GfK. (PR)