Kraj

WP ropoczyna nowy konkurs i zapowiada trzecią edycję Netmanii

Portal Wirtualna Polska (WP) uruchomił pod adresem www.wygraj.wp.pl konkurs dla internautów, który zbliżony jest zasadami do niedawno zakończonej Netmanii 2....

Portal Wirtualna Polska (WP) uruchomił pod adresem www.wygraj.wp.pl konkurs dla internautów, który zbliżony jest zasadami do niedawno zakończonej Netmanii 2. Jak mówi Dominik Lachowicz z WP, który współtworzył zarówno Netmanię, jak i serwis Wygraj, jednym z powodów uruchomienia tego przedsięwzięcia jest ogromne zainteresowanie, jakim cieszyła się Netmania. “Postanowiliśmy wykorzystać zainteresowanie internautów sieciowymi turniejami wiedzy, zmienić nieco formułę konkursu na lżejszą i kontynuować zabawę w wakacje” – mówi Lachowicz. Konkurs Wygraj ma potrwać do 15 sierpnia br., ale niewykluczone, że zostanie przedłużony. Internauci biorący w nim udział mogą wygrać m.in. skuter czy zestaw kina domowego. Ważną rolę w zabawie odgrywają płatne SMS-y. Partnerem konkursu jest Kawasaki Polska, do którego należy marka skuterów Derbi. W Netmanii 2, na której wzorowany jest konkurs Wygraj, udział wzięło 170 tys. internautów. Lachowicz nie ujawnia, ilu nowych użytkowników pozyskał portal dzięki Netmanii 2 ani jakie były wpływy z przesyłanych przez uczestników płatnych SMS-ów z odpowiedziami na pytania dodatkowe. Nagrodą główną w konkursie był motocykl Kawasaki. Partnerami portalu były Kawasaki Polska i Nordea (bank i towarzystwo ubezpieczeń na życie), którzy fundowali część nagród i częściowo pokryli koszty kampanii reklamowej promującej konkurs. Jej wartość cennikowa wynosiła ponad 1,2 mln zł (źródło: Wirtualna Polska), a obejmowała ona nośniki reklamy zewnętrznej, dzienniki lokalne, 40 witryn internetowych oraz Radio Zet i Radiostację. Zakupem mediów przy kampanii Netmanii 2 zajął się dom mediowy MediaCom. Lachowicz zapowiada, że kolejna edycja Netmanii odbędzie się najprawdopodobniej jeszcze jesienią tego roku. (MG)