Zagranica

Sieć McCann-Erickson będzie pracowała dla producenta Lycry

Sieć reklamowa McCann-Erickson Worldwide będzie obsługiwała globalny budżet reklamowy marki Lycra, która należy do koncernu DuPont Textilities and Interiors (DTI)....

Sieć reklamowa McCann-Erickson Worldwide będzie obsługiwała globalny budżet reklamowy marki Lycra, która należy do koncernu DuPont Textilities and Interiors (DTI). Wartość budżetu jest szacowana na 40 mln dol. W przetargu na budżet marki Lycra brały również udział agencje reklamowe Saatchi & Saatchi oraz Young Rubicam Advertising. W 1999 r. agencja McCann-Erickson z Nowego Jorku pracowała już dla koncernu DTI, realizując kampanię reklamową zatytułowaną “Cuda nauki”, która obecnie jest prowadzona jest na całym świecie. Agencja reklamowa McCann-Erickson będzie odpowiedzialna za globalny rozwój marki Lycra oraz budowanie dla niej strategii komunikacyjnych. Marka Lycra ma już 40 lat i dzisiaj objęte są nią przede wszystkim: pończochy, rajstopy, stroje kąpielowe i sportowe, a także buty i pościel.