M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Super Media publikuje wyniki kampanii dla Skanska Rezydencje

Serwis Dzienny | 31 lipca 2002, 00:00

Super Media Interactive przygotowała i przeprowadziła w miesiącach czerwiec - lipiec 2002 r. kampanię promocyjną dla firmy Skanska Rezydencje. Celem...

Super Media Interactive przygotowała i przeprowadziła w miesiącach czerwiec - lipiec 2002 r. kampanię promocyjną dla firmy Skanska Rezydencje. Celem właśnie zakończonej kampanii było przede wszystkim zwiększenie świadomości marki, poinformowanie o rozszerzonej ofercie, a co za tym idzie - zmianie pozycjonowania (oferowanie mieszkań dla różnych segmentów rynku), jak również wygenerowanie ruchu w reklamowanym serwisie (www.skanskarezydencje.pl). W ramach akcji promocyjnej dla firmy Skanska Rezydencje zorganizowano kampanię bannerową na wybranych serwisach tematycznych oraz kampanię mailingową do potencjalnych klientów. Aby wzmocnić efekt, przeprowadzono pozycjonowanie serwisu w wyszukiwarkach, jak również podjęto działania public relations oraz działania marketingu partyzanckiego. Wyniki kampanii przedstawiają się następująco: wzrost liczby odwiedzin z wyszukiwarek o 486 proc., CTR kampanii bannerowej - 2,12 proc., CTR kampanii mailingowej - 11,14 proc. Informacja o ofercie Skanska była publikowana w tytułach biznesowych oraz na wyselekcjonowanych forach i grupach dyskusyjnych. W planowaniu kampanii wykorzystano geotargetowanie sieci IDM.net oraz bannery flash i html.

Czytaj więcej na temat: , ,