Kraj

One-2-One uruchamia usługi SMS-owe dla Onetu

Portal Onet.pl i firma One-2-One zawarły umowę o w spółpracy. One-2-One będzie rozwijać usługi mobilne oferowane przez Onet jego użytkownikom....

Portal Onet.pl i firma One-2-One zawarły umowę o w spółpracy. One-2-One będzie rozwijać usługi mobilne oferowane przez Onet jego użytkownikom. Pierwszą uruchomioną właśnie usługą jest SMS-owe powiadamianie o przebiegu meczów I ligi piłki nożnej. Przez cały czas trwania jesiennej kolejki spotkań I ligi usługa będzie promowana na stronach portalu Onet. Nie jest planowana natomiast promocja zewnętrzna. Jak mówi Marek Minakowski, project manager Onet.pl SA, portal zamierza pracować nad poszerzeniem palety usług SMS-owych. Minakowski zapowiada, że w związku z tymi planami Onet zamierza zaprosić do współpracy również inne firmy zajmujące się technologiami mobilnymi. “SMS Premium to w tej chwili najwygodniejszy sposób pobierania opłat od internautów. Ma oczywiście wady, ale nic lepszego na razie nie wynaleziono, dlatego zamierzamy ten obszar naszych działań rozwijać” – mówi Minakowski. Istniejąca od kwietnia 2001 r. One-2-One zajmuje się wykorzystaniem nowych technologii (internet i telefonia komórkowa) w marketingu precyzyjnym, dostarcza również mediom i korporacjom usługi SMS-owe (przede wszystkim stacjom radiowym, z których już ponad 30 zdecydowało się na współpracę z One-2-One, m.in. Radiostacja). Udziałowcem One-2-One jest od kwietnia br. notowany na GPW fundusz venture capital MCI Management SA (posiadający 40 proc. udziałów). (MG)