Kraj

Wydawca "Super Expressu" zwiększa nakład dziennika z papieskimi CD

"Super Express" podniesie nakład do 1 mln egzemplarzy z okazji zbliżającej się pielgrzymki Jana Pawła II. Przez cztery wydania, od...

“Super Express” podniesie nakład do 1 mln egzemplarzy z okazji zbliżającej się pielgrzymki Jana Pawła II. Przez cztery wydania, od poniedziałku 12 do środy 14 sierpnia br. (nakład podniesiony trzykrotnie) oraz w dniu przylotu Ojca św. w piątek 16 sierpnia br. (nakład podniesiony o 200 tys. egz.) dziennik ukaże się z płytami CD. Kolejne płyty utworzą album pod wspólnym tytułem “Papież nadziei” ze słynnymi homiliami papieskimi wygłoszonymi podczas poprzednich pielgrzymek do ojczyzyny. Partnerami “Super Expressu” są Episkopat Polski i Polskie Radio SA. Jak powiedziała Monika Małuszyńska, odpowiedzialna za PR Media Express, wydawcy “Super Expressu”, według oceny Media Express takiego przedsięwzięcia logistycznego wśród wydawców dzienników jeszcze w Polsce nie było. Pierwsze rozmowy o projekcie odbyły się wczesną wiosną br. Produkcja płyt ruszyła 4 lipca br. Do transportu 208 palet z płytami było potrzebnych osiem TIR-ów. Ukazaniu się płytowej kolekcji towarzyszy od 5 sierpnia br. kampania na łamach “Super Expressu”, na plakatach w miejscach sprzedaży (4,3 tys.), w Polskim Radiu SA oraz w sieci Radia Plus. Od 12 sierpnia br. ruszy dodatkowa promocja w RMF FM oraz w sieci Eska. “Super Express” ma już doświadczenie w dołączaniu płyt CD o tematyce papieskiej. W czerwcu 1999 r. do 800-tys. nakładu dziennik dołączył płytę z pieśnią “Osiem błogosławieństw” dedykowaną Janowi Pawłowi II. Nakład rozszedł się w 100 proc. Była do pierwsza płyta CD na rynku dzienników ogólnopolskich. Tym razem poza płytami “Super Express” dołączy też zdjęcie Jana Pawła II (9 sierpnia br.) i dzień później 8-stronicowy dodatek informacyjny dla pielgrzymów. (KP)