Kraj

Magazyn "Dom & Wnętrze" planuje wydanie specjalne

Październikowy numer "Domu & Wnętrza", miesięcznika o wnętrzach należącego do Edipresse Polska, będzie dystrybuowany wraz z płytami DVD z filmami...

Październikowy numer “Domu & Wnętrza”, miesięcznika o wnętrzach należącego do Edipresse Polska, będzie dystrybuowany wraz z płytami DVD z filmami Juliusza Machulskiego. Głównym tematem miesięcznika będzie kino domowe oraz materiał o małżeństwie Ewy i Juliusza Machulskich. Wydawca magazynu rozda 60 tys. płyt z filmami “Seksmisja”, “Vabank” i “Kingsajz”. “Specjalne wydanie naszego miesięcznika będzie szeroko reklamowane w telewizji, radiu oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej” – powiedział Andrzej Matuszczyk, dyr. działu reklamy magazynów “Dom & Wnętrze” oraz “Przekrój”. Strategię i kreację dla tej kampanii przygotował dział marketingu Edipresse Polska we własnym zakresie, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann. Spoty reklamowe będą emitowane w stacjach telewizyjnych Ale Kino! oraz Canal Plus. Plakaty reklamowe pojawią się na citylightach (120×180 cm) firmy Adpol w dziewięciu największych miastach w Polsce (m.in. Warszawa, Katowice, Kraków, Poznań, Lublin). Wydanie specjalnego numeru będzie również wspierane kampanią reklamową w Radiu Zet. Według danych ZKDP za I kwartał br. średni nakład “Domu & Wnętrza” wyniósł 57 tys. egzemplarzy, a rozpowszechnianie płatne 26,4 tys. egz. Według danych monitoringu Agory Monitoring wpływy reklamowe wzrosły – w pierwszym półroczu ub.r. wyniosły 1,97 mln zł, a w pierwszym półroczu br. – 2,72 mln zł (dynamika 38 proc.). (JD)