Kraj

Dom mediowy Vena Market Media zawiesił działalność

Dom mediowy Vena Market Media (VMM) zawiesił działalność. Spółka nie została zlikwidowana. Jak powiedziała Edyta Pęcak, która pełniła w VMM...

Dom mediowy Vena Market Media (VMM) zawiesił działalność. Spółka nie została zlikwidowana. Jak powiedziała Edyta Pęcak, która pełniła w VMM funkcję account executive, jedną z przyczyn zawieszenia działalności firmy był fakt, że klienci tego domu mediowego zalegali z płatnościami. Pęcak nie powiedziała jednak, którzy klienci VMM są dłużnikami firmy i czy VMM w jakiś sposób będzie próbował wyegzekwować długi. Wczoraj nie udało się ustalić, do kogo należała spółka VMM Sp. z o.o. Ostatnio dyr. generalnym firmy była Ewa Markowska, która wcześniej, do 2000 r., czyli do roku, w którym powstał dom mediowy VMM, pełniła funkcję dyr. zarządzającego CR Media. Dom mediowy VMM zatrudniał 10 osób, które zostały zwolnione. W tym roku według Pęcak klientami domu mediowego VMM były m.in. Sodexho Pass, Marley, wydawnictwo Adrem, Kopalnia Węgla Kamiennego “Bogdanka”. Wiadomo również, że na przełomie marca i kwietnia br. dom mediowy VMM pomagał spółce Ad.point (należącej do CR Media) przy kreacji i planowaniu mediów kampanii reklamowej Radia Flash w Katowicach. Dom mediowy VMM brał również udział w przetargu na obsługę budżetu mediowego Ergo Hestia – Sopockiego Towarzystwa Ubezpieczeniowego “Ergo Hestia SA” oraz Sopockiego Towarzystwa Ubezpieczeniowego na Życie “Ergo Hestia SA”. Obroty domu mediowego w 2000 r., kiedy jego klientami były m.in.: Indeco, Boryszew SA, supermarkety Hit, Daewoo, Ad.net, wyniosły 12 mln zł. (PR)