Kraj

Bauer zapowiada kampanię "Tygodnika Ekonomicznego" za 5 mln zł

W październiku br. na rynku ukaże się pierwszy numer przygotowywanego od wielu miesięcy przez Wydawnictwo Bauer "Tygodnika Ekonomicznego". "Po raz...

W październiku br. na rynku ukaże się pierwszy numer przygotowywanego od wielu miesięcy przez Wydawnictwo Bauer “Tygodnika Ekonomicznego”. “Po raz pierwszy mamy skompletowany cały zespół redakcyjny. Wchodzimy już w cykl produkcyjny” – mówi Witold Woźniak, prezes Wydawnictwa Bauer. Pismo będzie skierowane do ludzi zamożnych, funkcjonujących w biznesie, decydentów odpowiedzialnych za budżety firm. Bauer planuje sprzedaż na poziomie 50 tys. egzemplarzy. Witold Woźniak mówi, że wprowadzenie pisma na rynek będzie wsparte przygotowaną przez agencję Young & Rubicam kampanią reklamową, której budżet wyniesie ok. 5 mln zł. Reklamy “Tygodnika Ekonomicznego” pojawią się w stacjach telewizyjnych, radiowych oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Dokładny mediaplan nie został jeszcze ustalony. Zaplanowaniem i zakupem mediów na potrzeby tej kampanii zajmie się dom mediowy wyłoniony w toczącym się obecnie przetargu dotyczącym obsługi medialnej całego Wydawnictwa Bauer i wydawnictwa Media Styl (wchodzącego w skład grupy Bauer). (PU, MG)