M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Agencja Men at Work zrealizuje kampanię dla Intela

Serwis Dzienny | 12 sierpnia 2002, 00:00

Agencja BTL Men at Work, związana z agencją reklamową Just Polska, wygrała przetarg na obsługę kampanii reklamowej najnowszych procesorów Pentium...

Agencja BTL Men at Work, związana z agencją reklamową Just Polska, wygrała przetarg na obsługę kampanii reklamowej najnowszych procesorów Pentium 4 produkowanych przez firmę Intel. Media do najbliższej kampanii reklamowej zaplanuje i zakupi dom mediowy Media Concept. Wysokość budżetu kampanii reklamowej nie została ujawniona. W kampanii skierowanej do młodzieży i jej rodziców (grupa docelowa to osoby w wieku 15-45 lat) wykorzystane zostaną przede wszystkim działania BTL, polegające między innymi na organizacji edukacyjnego "road show" po gimnazjach, liceach i technikach w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. W działaniach ATL zostaną wykorzystane kino, reklama zewnętrzna i plakaty. Wszystkie materiały do działań ATL zostały opracowane w USA przez agencję reklamową Euro RSCG Worldwide, która obsługuje globalnie firmę Intel. Nie wiadomo jeszcze, kto w Polsce zajmie się adaptacją reklam procesora Pentium 4. Kampania reklamowa rozpocznie się we wrześniu br. i potrwa do połowy grudnia br. Przetarg wygrany przez agencję Men at Work rozpoczął się w lipcu br. i zgłosiło do niego około 20 agencji reklamowych, wśród których były m.in. agencje Schultz z Krakowa i Euro RSCG Dialog oraz agencja Brawo, która ostatnio współpracowała z Intelem. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,