Kraj

Masterfoods Polska wprowadza nowe smaki i reklamy drażetek Skittles

Masterfoods Polska rozszerza ofertę cukierków Skittles o dwa nowe smaki - miętowy Skittles Mint i zwariowany Skittles Crazy. Oba uzupełniają...

Masterfoods Polska rozszerza ofertę cukierków Skittles o dwa nowe smaki – miętowy Skittles Mint i zwariowany Skittles Crazy. Oba uzupełniają gamę dotychczasowych owocowych smaków. Nowe drażetki są reklamowane w magazynach młodzieżowych. Do jednego z numerów “Popcornu” dołączono także małe opakowanie Skittles. Reklama telewizyjna ukazywać się będzie do końca sierpnia br. w TVP SA. Hipermarkety zostaną wyposażone w specjalne displaye, zaś małe sklepy mogą zamówić pudełka wystawowe z różnymi, mieszanymi smakami. Ich liczba ograniczona jest do 20 tys. Do każdego z nich dołączono plecak Skittles. Kampanię reklamową w mediach przygotowała agencja D’Arcy, zaś displaye agencja Wilson & Brown. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa. Skittles Mint i Skittles Crazy dostępne są w opakowaniach 45 g i 125 g w cenie 1,8 zł i 4,2 zł. (MKS)