Kraj

Mediaedge:cia wygrał przetarg na obsługę kampanii "Życia Warszawy"

Dom mediowy Mediaedge:cia wygrał przetarg na obsługę najbliższej kampanii reklamowej dziennika "Życie Warszawy" wydawanego przez Dom Prasowy Sp. z o.o....

Dom mediowy Mediaedge:cia wygrał przetarg na obsługę najbliższej kampanii reklamowej dziennika “Życie Warszawy” wydawanego przez Dom Prasowy Sp. z o.o. Wybór agencji reklamowej, która zajmie się strategią i kreacją kampanii reklamowej, nastąpi do końca tego tygodnia. Pod uwagę brane są jeszcze dwie agencje reklamowe. Dariusz Piekarski, prezes Domu Prasowego Sp. z o.o., nie ujawnił wysokości budżetu mediowego przeznaczonego na kampanię reklamową “Życia Warszawy”, które od 5 sierpnia br. ukazuje się w zmienionym layoucie. Zdradził jednak, że będzie to intensywana czteromiesięczna kampania reklamowa, która początkowo ma mieć charakter wizerunkowy, a następnie przejdzie w kampanię sprzedażową. Obejmie ona prasę, nośniki reklamy zewnętrznej oraz radio lokalne, a rozpocznie się we wrześniu br. W przetargu reklamowym rozpisanym w lipcu br. wzięło udział siedem domów mediowych. W okresie styczeń – czerwiec br. “Życie Warszawy” osiągnęło czytelnictwo na terenie starego województwa warszawskiego na poziomie 8 proc. (PBC Daily, SMG/KRC Poland Media). Wpływy reklamowe tytułu (wraz z dodatkami) w pierwszym półroczu 2002 r. wyniosły 4,1 mln zł, podczas gdy w takim samym okresie roku poprzedniego była to kwota 4,5 mln zł (Expert Monitor). (PR)