M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PanMedia Western wygrał przetarg na obsługę Sodexho Pass Polska

Serwis Dzienny | 14 sierpnia 2002, 00:00

Dom mediowy PanMedia Western wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego najbliższej kampanii reklamowej firmy Sodexho Pass Polska Sp. z o.o....

Dom mediowy PanMedia Western wygrał przetarg na obsługę budżetu mediowego najbliższej kampanii reklamowej firmy Sodexho Pass Polska Sp. z o.o. Kampania reklamowa Sodexho Pass Polska rozpocznie się jesienią br. Dotychczas nie podpisano umowy z agencją reklamową, która zajmie się strategią i kreacją kampanii reklamowej. Przetarg na obsługę budżetu reklamowego Sodexho Pass Polska rozpoczął się w lipcu br. Informacja na temat tego, ile agencji reklamowych i domów mediowych wzięło udział w przetargu oraz jaka jest wysokość budżetu przeznaczonego na kampanię reklamową, nie została ujawniona. W tym roku Sodexho Pass Polska w zakresie obsługi mediowej działań reklamowych współpracował z domem mediowym Vena Market Media, który w lipcu br. zawiesił działalność. Sodexho Pass Polska Sp. z o.o. obok 25 innych lokalnych przedstawicielstw należy do firmy Sodexho Pass International, która zajmuje się zarządzaniem systemami kuponów i kart usługowych. Sodexho Pass International oferuje 17 różnych produktów, m.in.: kupony restauracyjne, żywnościowe, podarunkowe, premiowe, paliwowe, edukacyjne. Roczne obroty Sodexho Pass International wynoszą 3,4 mld euro. 750 tys. punktów handlowych na świecie akceptuje kupony Sodexho Pass International. Firma ma 23 proc. udziału w światowym rynku (źródło: Sodexo Pass Polska Sp. z o.o.). (PR)

Czytaj więcej na temat: , , ,