M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Francuski producent prezerwatyw Manix sponsorem "Wyspy pokus"

Serwis Dzienny | 14 sierpnia 2002, 00:00

Francuski producent prezerwatyw Manix wygrał przetarg na sponsoring kampanii marketingowej kolejnej części telewizyjnego reality show "Wyspa pokus". Manix wydał 1...

Francuski producent prezerwatyw Manix wygrał przetarg na sponsoring kampanii marketingowej kolejnej części telewizyjnego reality show "Wyspa pokus". Manix wydał 1 mln euro na prawa do sponsorowania programu, który stał się koniem pociągowym francuskiej sieci telewizynej TF1. W programie 4 pary odosobnione na tropikalnej wyspie mają się oprzeć 25 pięknym kobietom i przystojnym mężczyznom. Publiczność tego programu zapewniła TF1 40 proc. udziału w oglądalności, a reklamy koncernu Manix obejrzało 4 mln widzów. Manix walczy o dominację na rynku francuskim z firmą Durex. Obydwa brandy kontrolują po 30 proc. rynku, a główną rolę w tej walce odgrywa reklama. Kontrakt sponsoringowy firmy Manix jest efektem działań domu mediowego OMD France, który ma zapewnić powiązanie prezerwatyw Manix z "przyjemnością i uwodzicielstwem", jakimi charakteryzuje się program "Wyspy pokus". Kampania telewizyjna stworzona od strony kreacji przez agencję reklamową BDDP & Fils z Paryża, należącą do grupy Omnicom, kładzie nacisk na dwa brandy Manix: Endurance i Extra Pleasure, które wcześniej były reklamowane poprzez marketing wirusowy w internecie.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,