Kraj

Telekomunikacja Polska SA inwestuje w reklamę w telewizji hotelowej

Koncern telekomunikacyjny Telekomunikacja Polska SA rozpoczął kampanię reklamową swojej oferty skierowanej do biznesu TelePakietów TP w sieci telewizji hotelowej. Sieć...

Koncern telekomunikacyjny Telekomunikacja Polska SA rozpoczął kampanię reklamową swojej oferty skierowanej do biznesu TelePakietów TP w sieci telewizji hotelowej. Sieć ta została stworzona i jest administrowana przez niemiecką firmę Prodac Media, zaś wyłączność na sprzedaż czasu reklamowego ma polska firma MS Media. Reklamy TelePakietów TP pojawiają się na ekranach telewizorów w blisko 6 tys. pokojów w 22 hotelach, zlokalizowanych w Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Poznaniu. Kampania potrwa trzy miesiące, od sierpnia do października br. Reklama TP SA (statyczny banner) pojawia się na ekranach telewizorów na tzw. planszy powitalnej (pierwszy obraz, jaki wyświetla się po przekroczeniu progu pokoju hotelowego). Ponadto bannery reklamowe (towarzyszą im spoty radiowe nadawane w tle) są emitowane w ramach części menu programu telewizji hotelowej: powitania imiennego, przeglądu rachunku, wiadomości dla gościa, informacji hotelowej (w punkcie “telefon”) oraz odsłony specjalnie dedykowanej dla TP SA pod hasłem “Nowa oferta dla biznesu”. Telewizor hotelowy ma także dostęp do internetu, a w ramach tej kampanii TP SA oferuje bezpłatny link do swoich stron w sieci. Reklamy przygotowane przez agencję reklamową Corporate Profiles DDB zostały adaptowane na potrzeby sieci telewizji hotelowej przez Prodac Media. W planowaniu i zakupie tej kampanii reklamowej nie brał udziału żaden dom mediowy. Informacja o wysokości budżetu kampanii nie została ujawniona. (JP)