Kraj

Agencja reklamowa Nader wygrała przetarg Krajowego Centrum ds. AIDS

Krajowe Centrum ds. AIDS (KCdA) rozstrzygnęło przetarg na agencję reklamową, który wygrała agencja Nader D.A. Agencja będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie...

Krajowe Centrum ds. AIDS (KCdA) rozstrzygnęło przetarg na agencję reklamową, który wygrała agencja Nader D.A. Agencja będzie odpowiedzialna za przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii społecznej. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy Mediaedge:cia. Na liście agencji było sześć firm, m.in. Martis, Synthesis Media, Studio Opus B oraz Lowe GGK. Wartość budżetu reklamowego przeznaczonego przez KCdA wynosiła poniżej 30 tys. euro. Jak powiedziała Marlena Kiluk, specjalista w dziale promocji zdrowia w KCdA, agencja Lowe GGK przedstawiła ofertę, której wartość przekraczała granicę 30 tys. euro, dlatego oferta agencji w kolejnych etapach przetargu nie była brana pod uwagę. KCdA przeznaczy na tę kampanię brutto 73 tys. zł. Jak powiedział Andrzej Zapalski, dyr. generalny agencji Nader, szacowany budżet reklamowy wyniesie ok. 2,5 mln zł. “Szukamy obecnie sponsorów, którzy wesprą finansowo tę kampanię” – powiedział Zapalski. Kampania będzie kierowana do młodzieży w wieku 16-19 lat i ruszy prawdopodobnie na przełomie października i listopada br. Zespołem przygotowującym kampanię będzie kierowała Dorota Krasnodębska, account manager w agencji Nader. (JD)