M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Motor Presse zadowolone z wyników letniej akcji promocyjnej

Serwis Dzienny | 27 sierpnia 2002, 00:00

Wydawnictwo Motor Presse Polska rozdystrybuowało podczas wakacyjnej akcji promocyjnej 33 tys. sztuk dwóch swoich tytułów: magazynu dla mężczyzn "Forma" i...

Wydawnictwo Motor Presse Polska rozdystrybuowało podczas wakacyjnej akcji promocyjnej 33 tys. sztuk dwóch swoich tytułów: magazynu dla mężczyzn "Forma" i magazynu motoryzacyjnego "Auto Motor i Sport". Tytuł "Forma" był jednym z sześciu sponsorów cyklu imprez plażowych Klub Happy Events (organizowanych w tym roku pod hasłem: "Zostań Mistrzem Owocowych Plaż"), "Auto Motor i Sport" był jednym z patronów medialnych tej imprezy.

Letnia akcja Happy Events, zorganizowana przez agencję Happy Events z Poznania, polegała na uatrakcyjnianiu czasu tysiącom turystów na plażach w nadmorskich i mazurskich kurortach. Organizowano dla nich zawody rodzinne (np. w siatkówkę plażową) i kursy (np. pływania, nurkowania, żeglarstwa), udostępniano darmowo katamarany, deski surfingowe, kajaki itp. Uczestnicy zabaw otrzymywali dodatkowo nagrody, a zwycięzcy konkursów i gier zespołowych wzięli w ostatni weekend udział w finale w Poznaniu, gdzie walczyli o cztery samochody osobowe. Motor Presse Polska dystrybuowało swoje tytuły podczas imprez Happy Events, ale również w hotelach o wysokim standardzie w miejscowościach wypoczynkowych. Wydawnictwo miało również obrandowane logo swoich tytułów katamarany i boisko do siatkówki plażowej. "Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników akcji. Naszym celem było podniesienie świadomości i rozpoznawalności tytułu "Forma", w imprezach uczestniczyło bardzo dużo ludzi i wkrótce powinniśmy odczuć efekty tej letniej akcji" - mówi Rafał Stańczak, dyrektor biura marketingu i reklamy.

Cykl imprez Happy Events trwał dwa miesiące. Współorganizatorem akcji było Radio Zet, sponsorem głownym Knorr, wśród sponsorów znalazły się m.in.: Laboratorium Kolastyna, Chrysler i Bakoma, a wśród partonów medialnych "Gala", "Claudia" i Wirtualna Polska. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,