Kraj

Webtel bada internetowe preferencje młodych rodziców

Firma Webtel Sp. z o.o., należąca do grupy Communication One, uruchomiła pierwszy etap badania internetowego, którego celem jest poznanie preferencji...

Firma Webtel Sp. z o.o., należąca do grupy Communication One, uruchomiła pierwszy etap badania internetowego, którego celem jest poznanie preferencji młodych rodziców co do kształtu i zawartości serwisów internetowych skierowanych do tej grupy docelowej.

Na stronie www.webtel.pl/ankieta zainteresowani odpowiadają na pytania dotyczące wykorzystania internetu w zdobywaniu informacji na temat rozwoju i żywienia dzieci. Badana jest również opinia na temat serwisów internetowych poświęconych tematyce dziecięcej oraz oczekiwania rodziców co do ich zawartości. Co piąty uczestnik badania otrzyma upominek. Ankieta promowana jest poprzez kampanię bannerową m.in. w serwisach: www.polki.pl; www.kobiety.pl; www.edziecko.pl.