Zagranica

Argentyna odświeża reklamę zewnętrzną

Argentyńska branża outdoorowa korzysta z najnowszego trendu w tej branży, czyli wielkich balonów. Firma Boreas, za którą stoi koncern Aerofun...

Argentyńska branża outdoorowa korzysta z najnowszego trendu w tej branży, czyli wielkich balonów. Firma Boreas, za którą stoi koncern Aerofun wypożyczający balony, kieruje swoją ofertę do marketerów jako nowy i unikalny sposób reklamy, szczególnie przydatny podczas promocji i imprez. Jednym z klientów korzystających z tej formy reklamy jest angielsko-holenderski koncern paliwowy Royal Dutch/Shell Group. Balony wykorzystywał także koncern Procter & Gamble, który reklamował na balonach brand pokarmu dla psów Eukanaba, oraz argentyński wydawca Editorial Perfil reklamujący “Weekend Magazine”. Od 1990 r. reklama zewnętrzna staje się coraz bardziej atrakcyjna dla reklamodawców w Argentynie. Wydatki na to medium wyniosły w 2001 r. 169 mln dol.