M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

KFC reklamuje w Polsce nowy produkt - Popcorn Chicken

Serwis Dzienny | 28 sierpnia 2002, 00:00

Pod koniec sierpnia br. sieć restauracji KFC w Polsce wprowadza na 10 tygodni do menu nową pozycję. "Od sukcesu tego...

Pod koniec sierpnia br. sieć restauracji KFC w Polsce wprowadza na 10 tygodni do menu nową pozycję. "Od sukcesu tego produktu na polskim rynku zależy, czy zostanie on wprowadzony do menu KFC na stałe - powiedział Robert Padiasek, KFC brand manager. - Te 10 tygodni to okres testujący zainteresowanie polskiego konsumenta". Popcorn Chicken to małe, okrągłe kawałki piersi kurczaka w nowej, chrupiącej panierce. Nazwą i wielkością produkt nawiązuje do tradycyjnego popcornu, a zatem polecany jest na każdą okazję: do spożycia na miejscu, na wynos, w dostawie do domu i w ofercie dla kierowców. Popcorn Chicken w Polsce będzie sprzedawany w dwóch pojemnościach: średni Popcorn (80 g) w cenie 5,99 zł, duży Popcorn (150 g) w cenie 9,99 zł. Oferta skierowana jest do różnych grup zawodowych, zarówno do pracowników biur, jak i studentów, kinomanów, internautów czy kierowców. Wprowadzeniu do restauracji KFC w Polsce nowego produktu towarzyszyć będzie reklama telewizyjna (trwa pięć tygodni, zakłada osiągnięcie 600 GRP) oparta na skojarzeniu kształtu produktu z piłką. W reklamie Colonel Sanders, bohater większości reklam KFC, wyłapuje w locie kurczakowy popcorn i w iście koszykarskim stylu umieszcza go w koszu. Reklamę będzie można zobaczyć w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, Discovery i MTV. Promocja wsparta będzie także reklamą w internecie, billboardami w warszawskim metrze oraz materiałami POS i potrwa do połowy listopada br. Hasło reklamowe brzmi: "Hop i chrup". Całość działań reklamowych przygotowała agencja Red Eight, mediami zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,