Kraj

W akcji "Happy Events" wzięło udział 20 tys. uczestników

Tegoroczna, a zarazem już druga z kolei akcja promowania czynnego spędzania czasu wolnego w klubach aktywnego wypoczynku "Happy Events" zakończyła...

Tegoroczna, a zarazem już druga z kolei akcja promowania czynnego spędzania czasu wolnego w klubach aktywnego wypoczynku “Happy Events” zakończyła się w niedzielę 25 sierpnia br. w Poznaniu. Organizowane wspólnie z Radiem Zet przedsięwzięcie zgromadziło w turniejach, konkursach i zabawach prawie 20 tys. uczestników, którym kibicowało kilka milionów turystów. “Happy Events” dowiodło, że wypoczynek w polskich kurortach może być wypoczynkiem pełnym, łączącym relaks na leżaku z aktywnością fizyczną. Od 27 czerwca do 25 sierpnia br. w 14 miejscowościach wypoczynkowych odbyła się wakacyjna akcja “Happy Events” – promocja klubów aktywnego wypoczynku, które w Polsce były odpowiednikiem sławnych w świecie klubów animacyjnych Club Med. W ramach akcji turyści wypoczywający nad Bałtykiem i na Mazurach mogli korzystać ze sprzętu sportowego oraz brać udział w konkursach i zawodach sportowych prowadzonych pod opieką wykwalifikowanych instruktorów. Organizatorami akcji były Happy Events i Radio Zet. Tegoroczna akcja przebiegała pod hasłem “Zostań mistrzem owocowych plaż”. Turyści odwiedzający codziennie kluby aktywnego wypoczynku uczestniczyli we współzawodnictwie sportowym. Zwycięzcy plaż nabyli równocześnie prawo do udziału w Wielkim Finale Mistrzów Plaż, który odbył się w Poznaniu na terenie kąpieliska nad Maltą 25 sierpnia 2002 r. W Poznaniu rywalizacja odbywała się w trzech grupach: Ogólnopolskie Regaty Winsurfingowe – Happy Events Funboard Cup, Finał Konkursu Rodzinnego Radia Zet, Finał Indywidualnych Mistrzów Plaż. Wcześniej, w sobotę 24 sierpnia Wielkopolanie mogli rywalizować w identycznych jak na polskim Wybrzeżu konkursach i turniejach. Zwycięzcy rywalizowali z mieszkańcami innych regionów Polski. Udział sponsorów spowodował, że poznańska rywalizacja zakończyła się wręczeniem bardzo atrakcyjnych nagród, wśród których byłu: 3 samochody osobowe marki VW Garbus, aparaty fotograficzne, szwajcarskie zegarki, sprzęt AGD. Zwycięzcy otrzymali także medale, dyplomy i nagrody rzeczowe. W sumie wręczono ponad 1,6 tys. zł, srebrnych i brązowych medali oraz 2,5 tys. dyplomów. Celem całego projektu było: wprowadzenie nowej jakości aktywnego wypoczynku i wspólne, rodzinne spędzanie czasu wolnego, integracja wszystkich turystów spędzających letnie wakacje w Polsce, promocja sportu, turystyki i ośrodków wypoczynkowych, szkolenie kadry animatorów czasu wolnego; tworzenie nowego zawodu szkoleniowca-promotora, potwierdzenie oczekiwań społecznych związanych z tworzeniem w przyszłości stacjonarnych, sezonowych i całorocznych klubów aktywnego wypoczynku. Współorganizatorem akcji było Radio Zet. Sponsorem głównym akcji był Knorr Gorący Kubek, sponsorami: Skoda Poland, Bakoma, Chrysler, Kolastyna, Auto Drap, magazyn “Forma”. Akcji towarzyszyła kampania reklamowa wykorzystująca prasę (“Gala”, “Naj”, “Claudia”, “Forma”, “Focus”, “Auto Motor i Sport” oraz dzienniki lokalne), billboardy (500 tablic na terenie całego kraju) oraz spoty reklamowe w Radiu Zet i bannery reklamowe w portalu Wirtualna Polska. Patronat honorowy nad akcją objęli: prezes Urzędu Kultury Fizycznej i Sportu dr Adam Giersz, prezydenci, burmistrzowie i wójtowie gmin. Patronat imprez “Happy Events” w poszczególnych miastach objęli: wójt gminy Mielno Zbigniew Choiński, wójt gminy Rewal Konstanty Tomasz Oświęcimski, wójt gminy Kołobrzeg Tadeusz Kowalski, prezydent Kołobrzegu Zbigniew Błaszczuk, wójt gminy Ustronie Morskie Stanisław Zieliński, burmistrz Ustki Wojciech Lewandowski, burmistrz Jastarni Mieczysław Struk, burmistrz Władysławowa Adam Drzeżdżon, prezydent Świnoujścia Janusz Dziekoński, burmistrz Międzyzdrojów Stanisław Ćwirski.