Kraj

Bakoma realizuje drugi etap kampanii reklamowej jogurtu Benefit

Dzisiaj rozpoczyna się drugi etap kampanii reklamowej jogurtu Benefit, który koncern Bakoma wprowadził na polski rynek w kwietniu br. Kampania...

Dzisiaj rozpoczyna się drugi etap kampanii reklamowej jogurtu Benefit, który koncern Bakoma wprowadził na polski rynek w kwietniu br. Kampania ma charakter sprzedażowy, a jej celem jest wzrost udziałów marki Benefit w rynku. Strategię i kreację kampanii reklamowej przygotowała agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Mediaedge:cia. Kampania, której wysokość budżetu i czas trwania nie zostały ujawnione, będzie przebiegać wyłącznie w telewizji (TVN, TV4, Polsat i kanały tematyczne). Działania reklamowe skierowane są głównie do młodych, aktywnych kobiet. Jogurt Benefit, który należy do jogurtów probiotycznych, czyli takich, które mają większe właściwości zdrowotne niż zwykłe jogurty, ma o 60 proc. tłuszczu mniej niż zwykły jogurt, ponadto zawiera błonnik oraz specjalnie wyselekcjonowane bakterie: L. casei i Bifidobacterium. Bezpośrednią konkurencją dla jogurtu Benefit są dwa produkty firmy Danone: jogurty Activia i Actimel. Jak powiedział Michał Kuczyński, szef marketingu w Bakomie, dopiero we wrześniu będzie można osądzić, jak ukształtowały się udziały poszczególnych produktów w tym nowym segmencie rynku. Wszystkie jogurty probiotyczne zajmują podobną półkę cenową, a ich ceny mieszczą się w przedziale 1,3-1,5 zł. Jak wynika z danych Expert Monitora, w maju i czerwcu br. Bakoma wydała na reklamę telewizyjną wprowadzającą jogurt Benefit na rynek blisko 12 mln zł. (PR)