Zagranica

Grupa ubezpieczeniowa Allianz szuka agencji reklamowej

The Allianz Group, jedno z największych towarzystw ubezpieczeniowych w Europie, poszukuje agencji reklamowej. Obecnie budżet reklamowy towarzystwa obsługuje agencja reklamowa...

The Allianz Group, jedno z największych towarzystw ubezpieczeniowych w Europie, poszukuje agencji reklamowej. Obecnie budżet reklamowy towarzystwa obsługuje agencja reklamowa BBDO Worldwide z Duesseldorfu, należąca do Omnicom Group. Wielkość budżetu szacowana jest na 56 mln dol. Do przetargu na obsługę rynku niemieckiego zaproszono dwie agencje reklamowe Saatchi & Saatchi, należącą do Publicis Groupe, oraz Bates Worldwide, należącą do Cordiant Communications Group. W międzynarodowym przetargu BBDO będzie musiało walczyć o budżet z agencjami reklamowymi: Leo Burnett z Londynu, Ogilvy & Mather Worldwide, Springer & Jacoby oraz Publicis. Ogilvy & Mather obsługiwała już wcześniej budżet reklamowy Dresdner Banku, który został przez Allianz przejęty. Wysokość budżet reklamowego tego banku wynosiła 33 mln dol.