Kraj

Koncern Beiersdorf-Lechia opuścił dyrektor marketingu

Anna Adrianowska, dyrektor marketingu koncernu Beiersdorf-Lechia w Polsce, rozstała się z firmą. Jej funkcję przejął tymczasowo prezes koncernu Heinz Jürgen...

Anna Adrianowska, dyrektor marketingu koncernu Beiersdorf-Lechia w Polsce, rozstała się z firmą. Jej funkcję przejął tymczasowo prezes koncernu Heinz Jürgen Stüting. Nie wiadomo jeszcze, kto zastąpi Annę Adrianowską na stanowisku dyrektora marketingu. “W tej chwili trwają poszukiwania właściwej osoby” – powiedziała Magda Bulera, PR manager Beiersdorf-Lechia. Anna Adrianowska była związana z koncernem od 2000 r. Wcześniej pracowała w firmie Danone oraz w firmie konsultingowej Siar-Bossard, specjalizującej się w zarządzaniu i opracowywaniu strategii biznesowych. Ukończyła Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny na Uniwersytecie Łódzkim. (MKS)