Kraj

Dobre wyniki sprzedaży wznowionych "Dobrych Rad" Burdy Polska

Wydawnictwo Burda Polska poinformowało o udanym powrocie na rynek miesięcznika "Dobre Rady". Jak przekazał Krzysztof Kawaliło, prezes Burdy Polska, pierwszy...

Wydawnictwo Burda Polska poinformowało o udanym powrocie na rynek miesięcznika “Dobre Rady”. Jak przekazał Krzysztof Kawaliło, prezes Burdy Polska, pierwszy odrodzony, majowy numer “Dobrych Rad” sprzedał się w liczbie 425 tys. egzemplarzy, kolejny – 440 tys., lipcowy – 460 tys. Wydawnictwo zakładało sprzedaż na poziomie 350 tys. przy nakładzie 500 tys. Burda podjęła więc decyzję o podniesieniu nakładu o kolejne 50 tys. Sprzedaż pierwszych numerów “Dobrych Rad” wspierała promocja w głównych stacjach telewizyjnych. Druga część kampanii planowana jest jeszcze w tym roku. “Dobre Rady” utrzymują promocyjną cenę egzemplarzową. Kosztują zaledwie 1 zł. Jak przekazał Krzysztof Kawaliło, również cena reklamowa “Dobrych Rad” jest atrakcyjna w segmencie miesięczników kobiecych i wynosi w tej chwili, wg cennika, 29 tys. zł brutto. Na ewentualne podniesienie cen trzeba poczekać, jak dodał Krzysztof Kawaliło, gdy tytuł się umocni na rynku i będzie widoczny w badaniach czytelnictwa. “Dobre Rady” miały czteroletnią przerwę wydawniczą. Choć nawiązują do swojej tradycji, stały się nowym produktem. (KP)