Kraj

"Autosalon" - nowy dodatek tematyczny "Giełdy Samochodowej"

"Giełda Samochodowa", ogólnopolski dziennik poświęcony rynkowi motoryzacyjnemu (ukazuje się dwa razy w tygodniu: we wtorki i w piątki), poszerza markę....

“Giełda Samochodowa”, ogólnopolski dziennik poświęcony rynkowi motoryzacyjnemu (ukazuje się dwa razy w tygodniu: we wtorki i w piątki), poszerza markę. Do wydania piątkowego tytułu, na razie na Pomorzu, dołączono “Giełdę Samochodową. Autosalon”. Do końca tego roku wydawca – Agencja Akwizycji “Commercial Travellers” należąca do Przemysława P. Kowalskiego i Lucyny Róg-Kowalskiej – planuje wydanie warszawskie “Autosalonu”, a w przyszłym roku wejście na kolejne rynki lokalne. “Giełda Samochodowa. Autosalon” przedstawia sytuację dealerów, jest również medium reklamowych skierowanym do tej grupy. Ma duży format i kredowy papier. Nowy dodatek “Giełdy Samochodowej” promowany jest w mediach lokalnych, rozgłośniach i w dodatku moto wydania pomorskiego “Gazety Wyborczej” oraz w “Dzienniku Bałtyckim”. Jak przekazał wydawca, sprzedaż “Giełdy Samochodowej” w ostatnim czasie we wtorki wyniosła 29-33 tys. egzemplarzy, w piątki – 40-43 tys. Na Pomorzu w piątki tytuł wraz z dodatkiem “Autosalon” ma nakład 7,5 tys. Czytelnictwo “Giełdy Samochodowej” w badaniu PBC Daily, SMG/KRC, za okres V-VII br. wyniosło 1,6 proc. (wskaźnik CCS). Agencja Akwizycji “Commercial Travellers” poza “Giełdą Samochodową” publikuje tygodnik “Auto Market Truck” oraz tematyczne dodatki do niego poświęcone logistyce, samochodom specjalistycznym i maszynom budowlanym. Od początku sierpnia br. wydawca reorganizuje swoje struktury. W związku z tym na nowe stanowisko dyrektora oddziału w Warszawie mianowany został Ryszard Pepłoński, wcześniej związany z “Auto Dziś i Jutro” (które zostało połączone z “Auto Moto” przez Wydawnictwo Bauer) oraz z Media Expressem. Agencja Akwizycji “Commercial Travellers” ma 6 oddziałów lokalnych (Warszawa, Poznań, Katowice, Kraków, Gdynia, Szczecin) oraz centralę w Słupsku. (KP)