M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Blow Energy Drink w dystrybucji Agros Novej

Beata Goczał | 6 września 2011, 06:00

Sprzedażą energetyka zajmie się właściciel Fortuny.

Firma PB Group Premium Beverages, właściciel marki Blow Liquid Energy Drink, podpisała kontrakt z Agros Novą – grupą kapitałową, która w portfolio ma 10 marek, m.in.: Fortuna, Tarczyn, Łowicz, Karotka. Umowa dystrybucyjna dotyczy działań w całej Polsce i zakłada współpracę z całym pionem sprzedaży zajmującym się kanałem detalicznym. Zadaniem tego działu w Agros Novej będzie rozprowadzanie dwóch produktów PB Group: Blow La Feminine Edition – napoju energetycznego skierowanego do kobiet, oraz unisex pod nazwą Blow Liquid Energy Drink stworzonego dla konsumentów, którzy lubią klasyczny smak napojów energetycznych.

W kanale detalicznym, jaki obejmuje umowa, do połowy 2012 r. planowana jest obecność dodatkowo w 15 tys. sklepów. Obecnie marka Blow Liquid Energy Drink jest w sprzedaży w blisko 10 tys. punktów w całej Polsce.

Równolegle działania sprzedażowe zostaną wsparte kampanią reklamową z wykorzystaniem zarówno mediów ATL, jak i BTL. Jej szczegóły nie zostały ujawnione.

Marka Blow w segmencie energetyków, których wartość sprzedaży szacowana jest na ok. 700 mln zł, konkuruje z takimi brandami, jak: Red Bull, Black Energy Drink (FoodCare), Burn (Coca-Cola), Tiger (Maspex Wadowice).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,