Zagranica

Nagradzana reklama firmy John West będzie kontynuowana

Firma John West Salomon należąca do koncernu H.J. Heinz Co. rozpoczyna dzisiaj kampanię reklamową przekąsek Tuna Snack Pots. Strategią i...

Firma John West Salomon należąca do koncernu H.J. Heinz Co. rozpoczyna dzisiaj kampanię reklamową przekąsek Tuna Snack Pots. Strategią i kreacją kampanii reklamowej zajmuje się agencja reklamowa Leo Burnett Worldwide z Londynu. Konwencja spotu telewizyjnego, który jest częścią tej kampanii, jest kontynuacją poprzedniego pomysłu agencji reklamowej Leo Burnett Worldwide, wielokrotnie nagradzanej za kreację spotu, którego bohaterem jest rybak John West. W nowym spocie użyty został ten sam slogan reklamowy “John West endure the worst to bring you the best”. Reklamówka opowiada historię biologów morskich, którzy badają olbrzymi okaz rekina na pokładzie kutra. Niespodziewanie z paszczy rekina wyskakuje tuńczyk, a za nim sam John West w wełnianym kapeluszu. Rybak oczyszcza się i ostatecznie poskramia swoją zdobycz. Spot telewizyjny jest częścią działań reklamowych firmy John West, których budżet szacowany jest na 4,7 mln dol. Jest to największa inwestycja na marketing producenta z segmentu konserw rybnych w Wielkiej Brytanii. Jane Hilton, marketing manager John West UK, powiedziała, że dzięki wyjątkowej kreatywności poprzedniego spotu reklamowego rozpoznawalność reklamówki Johna Westa była bardzo wysoka.