Miesięcznik “Rodzice” (wydawca Gruner + Jahr Polska) został patronem medialnym wspólnej akcji Fundacji Polsat i koncernu Procter & Gamble pod hasłem “Podaruj dzieciom słońce” Mechanizm działania akcji oparty jest na sprzedaży produktów wyznaczonych marek Procter & Gamble. Część pieniędzy uzyskanych ze sprzedaży produktów jest przeznaczana na wsparcie akcji. Jej celem jest zakup najwyższej klasy sprzętu diagnostycznego dla oddziałów wcześniaków szpitali w całym kraju. Prowadzona również będzie kampania edukacyjna skierowana do kobiet planujących posiadanie dzieci. Akcja trwająca od 15 września do 31 grudnia 2002 r. jest wspierana kampanią reklamową (przygotowaną przez agencję reklamową Grey Worldwide Warszawa i dom mediowy MediaCom Warszawa) i posiada stałą pozycję programowa na antenie Polsatu. Magazyn “Rodzice” – patron medialny – zapowie akcję “Podaruj dzieciom słońce” w numerze 10/02 w rubryce “Warto wiedzieć”. W numerze 11/02 przedstawi reportaż – opowieści mam o ich dzieciach urodzonych przedwcześnie. W 12/02 w “Warto wiedzieć” pojawią się informacje o najmniejszych wcześniakach, które utrzymano przy życiu.