Kraj

Portal Interia uruchomił serwis dla programu "Bar 2"

Równolegle z pojawieniem się drugiej edycji programu "Bar" na antenie telewizji Polsat w portalu Interia.pl wystartował serwis (http://barpolsat.interia.pl/) poświęcony temu...

Równolegle z pojawieniem się drugiej edycji programu “Bar” na antenie telewizji Polsat w portalu Interia.pl wystartował serwis (https://barpolsat.interia.pl/) poświęcony temu reality show. Serwis będzie promowany w samym portalu Interia oraz w spotach pojawiających się na antenie TV Polsat. Adres serwisu pojawia się też w reklamach prasowych programu. W serwisie znaleźć można redagowane na bieżąco wiadomości, zdjęcia, filmy i dźwięki z programu. W specjalnych sekcjach dostępne są związane z programem gadżety elektroniczne, można też zasubskrybować codzienny bezpłatny biuletyn na temat wydarzeń w programie. Podobnie jak w poprzedniej edycji programu użytkownicy serwisu oglądać będą obraz z 6 kamer (3 w domu i 3 w Barze). Dostępna będzie też sekcja “Bez cenzury”. Odwiedzający serwis mogą zadawać barmanom pytania, które wraz z odpowiedziami będą pojawiać się na stronach www, istnieje również możliwość napisania maila i wysłania SMS-a bezpośrednio do uczestnika programu. Serwis podzielony jest na dwie części – ogólnodostępną i płatną. Istnieje możliwość wykupienia dostępu na 24 godziny, miesiąc i na cały czas trwania programu. Interia prowadziła już wcześniej serwis internetowy dla pierwszej edycji programu “Bar”. Jak mówi Mariusz Kuziak, dyrektor marketingu Interii, w ciągu trzech miesięcy (marzec – maj 2002) na serwisie wygenerowano wtedy ponad 40 mln odsłon stron, łącznie serwis odwiedziło w tym okresie ponad 2,5 mln unikalnych użytkowników. Kuziak nie ujawnia, ilu z nich skorzystało z płatnej części serwisu. (MG)