Reklamy OFE Ego, eksponowane na billboardach, uzyskały najwyższy wskaźnik znajomości spontanicznej, wśród kampanii towarzystw emerytalnych. Podczas badań, przeprowadzonych na przełomie czerwca i lipca br., wskazało na nie 20,2 proc. respondentów (dla porównania, w analizach przeprowadzonych w marcu br. reklamy OFE Ego uzyskały wynik 10,4 proc., co dało mu piątą pozycję). Na kolejnych miejscach znalazły się OFE: Commercial Union -16,7 proc. (+1,6 proc.), Winterthur – 14,8 proc. (+11,6 proc.), Nationale Nederlanden – 13,7 proc. (-2,9 proc.) oraz PBK Orzeł – 13,2 proc. (-2,2 proc.). Poprzedni lider zestawień OFE Bankowy spadł na ósmą pozycję z wynikiem 7,1 proc. (-19,2 proc.). Badania przeprowadził, metodą CATI, instytut badawczy SMG/KRC Poland, na zlecenie firmy reklamy zewnętrznej AMS SA. (JP)