Kraj

OFE Ego najlepiej postrzegane spontanicznie na billboardach

Reklamy OFE Ego, eksponowane na billboardach, uzyskały najwyższy wskaźnik znajomości spontanicznej, wśród kampanii towarzystw emerytalnych. Podczas badań, przeprowadzonych na przełomie...

Reklamy OFE Ego, eksponowane na billboardach, uzyskały najwyższy wskaźnik znajomości spontanicznej, wśród kampanii towarzystw emerytalnych. Podczas badań, przeprowadzonych na przełomie czerwca i lipca br., wskazało na nie 20,2 proc. respondentów (dla porównania, w analizach przeprowadzonych w marcu br. reklamy OFE Ego uzyskały wynik 10,4 proc., co dało mu piątą pozycję). Na kolejnych miejscach znalazły się OFE: Commercial Union -16,7 proc. (+1,6 proc.), Winterthur – 14,8 proc. (+11,6 proc.), Nationale Nederlanden – 13,7 proc. (-2,9 proc.) oraz PBK Orzeł – 13,2 proc. (-2,2 proc.). Poprzedni lider zestawień OFE Bankowy spadł na ósmą pozycję z wynikiem 7,1 proc. (-19,2 proc.). Badania przeprowadził, metodą CATI, instytut badawczy SMG/KRC Poland, na zlecenie firmy reklamy zewnętrznej AMS SA. (JP)