Kraj

Rodzina Carlsberg Okocim powiększa się

Od września do działu marketingu w Carlsberg Okocim SA dołączyła Monika Karpińska. Powierzono jej funkcję brand managera w zespole odpowiedzialnym...

Od września do działu marketingu w Carlsberg Okocim SA dołączyła Monika Karpińska. Powierzono jej funkcję brand managera w zespole odpowiedzialnym za markę Okocim. “Konkurencja na rynku piwa jest dzisiaj bardzo silna i sporo się w tej branży dzieje. Tworzenie i działanie w takich warunkach to dla marketera najlepszy sprawdzian umiejętności i doskonała możliwość rozwoju” – mówi Monika Karpińska. Karierę zaczynała ponad siedem lat temu w General Motors Poland, potem (od 1997 r.) przez dwa lata pracowała w firmie Tetra Pak, a ostatnie cztery lata w firmie Cadbury Wedel, gdzie była odpowiedzialna za prowadzenie działań marketingowych wspierających bombonierki i słynny Torcik Wedlowski, a także za przygotowanie dużej akcji promocyjnej wraz z kampanią reklamową z okazji 150-lecia Wedla.