Kraj

WebService przygotował nową witrynę dla Amplico AIG Life

Towarzystwo ubezpieczeniowe Amplico AIG Life uruchomiło nowy serwis internetowy. Głównym celem zmiany serwisu było dostosowanie go do nowej strategii marketingowej...

Towarzystwo ubezpieczeniowe Amplico AIG Life uruchomiło nowy serwis internetowy. Głównym celem zmiany serwisu było dostosowanie go do nowej strategii marketingowej wykorzystującej wizerunek znanego polskiego lekkoatlety chodziarza Roberta Korzeniowskiego oraz ułatwienie klientom kontaktów z firmą. Witryna www.amplicolife.pl kierowana jest zarówno do klientów firmy, jej agentów, jak i osób poszukujących informacji na temat ubezpieczeń. Zawiera dokładny opis oferty Amplico i informacje o bieżących wydarzeniach, umożliwia też dokonanie wyboru ubezpieczenia dopasowanego do indywidualnych potrzeb, czy kontakt z agentem ubezpieczeniowym. Serwis przygotowała agencja interaktywna WebService Internet. Wygrała ona przetarg, w którym brało udział kilka dużych agencji interaktywnych – w końcowym etapie walczyła z agencją Artegence. Jak mówi Małgorzata Kowalska, specjalista ds. PR w Amplico Life, trwają obecnie prace nad rozbudową serwisu o dział rekrutacyjny. Budżet przeznaczony na budowę serwisu nie został ujawniony. Kampania nowego serwisu zaplanowana jest dopiero na przyszły rok. Poprzednią wersję serwisu, która funkcjonowała przez ostatnie dwa lata, wykonała i obsługiwała agencja interaktywna YellowFactory. Agencja WebService Internet istnieje od 1996 r. W jej portfolio znajdują się m.in.: Browary Żywiec, Bank Handlowy, McDonald’s, Michelin, National Geographic, Tchibo, Unilever, Statoil, Volvo. (MG)