Kraj

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi promuje bary tlenowe

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi zrealizowała telewizyjny spot reklamowy do społecznej kampanii, której celem ma być popularyzacja korzystania z barów...

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi zrealizowała telewizyjny spot reklamowy do społecznej kampanii, której celem ma być popularyzacja korzystania z barów tlenowych. Pomysł kampanii jest autorstwa agencji, a partnerami w realizacji były bar tlenowy Oxybar i studio produkcyjne Stillking Films. Za opracowanie mediaplanu do kampanii odpowiedzialny był dom mediowy Zenith Media. Spot jest pokazywany w telewizji (m.in. TVN 24), ale wybór stacji nie jest jeszcze zakończony, niewykluczone również, że kampania będzie realizowana w kinach. “Żyjemy w zanieczyszczonym środowisku, prowadzimy niehigieniczny tryb życia, dlatego postanowiliśmy propagować korzystanie z barów tlenowych jako formę dbania o zdrowie i kondycję fizyczną” – powiedział Marek Żołędziowski, dyrektor generalny Saatchi & Saatchi, pytany o powód wyboru tematu kampanii. Bohaterowi spotu telewizyjnego udaje się uniknąć konfrontacji ze śmiercią (bardzo sugestywnie przedstawioną) dzięki korzystaniu z baru tlenowego. Spoty będzie można oglądać najprawdopodobniej przez kilka tygodni. Rynek barów tlenowych w Polsce dopiero się rozwija. Iwona Miecznikowska, właścicielka Oxybaru, powiedziała, że najważniejszym zadaniem jest wyedukowanie potencjalnych klientów i zainteresowanie ich zjawiskiem terapii tlenowej. Według jej szacunków w każdym większym mieście w Polsce działa już bar tlenowy, w Warszawie jest ich 6. Pierwszy tego typu obiekt powstał we Wrocławiu trzy lata temu. (PR, KD)