Zagranica

Szwedzkie mity inspiracją kampanii reklamowej wódki Absolut

Różne interpretacje szwedzkich legend narodowych zobrazowane zdjęciami skandynawskich krajobrazów są głównym elementem najnowszej międzynarodowej kampanii reklamowej wódki Absolut szwedzkiego producenta...

Różne interpretacje szwedzkich legend narodowych zobrazowane zdjęciami skandynawskich krajobrazów są głównym elementem najnowszej międzynarodowej kampanii reklamowej wódki Absolut szwedzkiego producenta spirytualiów – firmy V&S Sprit AB. Koncepcję kampanii Absolut Legends stworzył znany projektant J.P. Gaultier wraz z agencją reklamową TBWA Worldwide z Paryża i fotografem Jeanem Baptiste Mondino. Do każdej z dzięwięciu różnych interpretacji szwedzkich legend francuski projektant mody opracował oddzielne ubiory. Fotosy z tej kampanii w październiku br. znajdą się w ośmiostronicowym dodatku dołączonym do europejskiej edycji magazynu “Vogue”. Nie jest to pierwsze doświadczenie marki Absolut z światowymi kreatorami mody. Wcześniej producent Absoluta współpracował już z takimi sławami jak Versace czy Gucci.