Kraj

Kolejna akcja marketingowa aktywnych w tym roku "Super Nowości"

"Super Nowości", dziennik Podkarpacia, wykazuje w tym roku dużą kreatywność w uatrakcyjnianiu swej zawartości. Planuje wprowadzić wkrótce nową akcję "Tanie...

“Super Nowości”, dziennik Podkarpacia, wykazuje w tym roku dużą kreatywność w uatrakcyjnianiu swej zawartości. Planuje wprowadzić wkrótce nową akcję “Tanie kupowanie”, dzięki której czytelnicy, codziennie kupując gazetę, będą mogli taniej nabywać różnego rodzaju produkty w sklepach i w hurtowniach. Niedawno “Super Nowości” zakończyły niemal czteromiesięczną akcję dołączania do kolejnych wydań stron Samochodowego Atlasu Europy. Wcześniej dziennik ukazywał się z odcinkami Samochodowego Atlasu Polski. Pierwszym tego typu dodatkiem była mapa Podkarpacia. Poza tym “Super Nowości” co pewien czas ukazują się wraz z płytami CD, kosmetykami oraz z magazynem kolorowym wycofanym ze sprzedaży (np. były to numery “Claudii”, “Enteru”, “Kobiety i Stylu”). Dziennik ma, jak powiedział Marek Tomczyk, redaktor naczelny “Super Nowości”, podpisane w tej sprawie stosowne umowy z wydawcami. Każdego dnia od 4 do 6 stron gazety wypełniają też skróty z różnych pism ogólnopolskich. “Super Nowości” dzięki swoim akcjom odnotowały wyraźny skok sprzedaży egzemplarzowej. Rozpowszechnianie płatne w I półroczu ub.r. wyniosło średnio 23 tys. egzemplarzy, a w I półroczu br. już 42,6 tys. (ZKDP). Czytelnictwo dziennika jest nieco mniejsze niż głównego konkurenta, dziennika “Nowości”, którego większościowym udziałowcem jest Orkla. Według badania PBC Daily, SMG/KRC, wskaźnik CCS za okres VII 2001 – VI 2002 “Super Nowości” w regionie rzeszowskim były czytane przez 25,98 proc. respondentów, a “Nowiny” – 26,78 proc. Wydawcą “Super Nowości”, ukazujących się od 1997 r., jest spółka o tej samej nazwie z wyłącznie polskim kapitałem. (KP)