Kraj

J. Walter Thompson-Parintex przygotował kampanię marki Aviko

Agencja reklamowa J. Walter Thompson-Parintex przygotowała najnowszą reklamę telewizyjną marki Aviko dla firmy Farm Frites Poland SA. Emisja spotów rozpoczęła...

Agencja reklamowa J. Walter Thompson-Parintex przygotowała najnowszą reklamę telewizyjną marki Aviko dla firmy Farm Frites Poland SA. Emisja spotów rozpoczęła się 18 września br. Na potrzeby kampanii przygotowano 30-sekundową wersję spotu “Piekarnik”. Celem kampanii jest stworzenie nowego wizerunku marki na polskim rynku, a także zakomunikowanie jej nowego pozycjonowania. W animowanym spocie występuje wielopokoleniowa rodzina stonek – ekspertów w dziedzinie smaku ziemniaków, która oczekuje na seans kinowy. W kulminacyjnym momencie ekran kinowy okazuje się piekarnikiem, w którym pieczone są frytki Aviko. “Jest to kreacja z olbrzymim potencjałem – tak jak chcieliśmy: bardzo emocjonalna, a jednocześnie przekazująca komunikat racjonalny” – mówi Katarzyna Głowacka, marketing manager w Farm Frites Poland SA. Autorem muzyki jest znany kompozytor Michał Lorenc, a trójwymiarową animację sekwencji ze stonkami wykonało studio Buf z Paryża (autor m.in. efektów 3D w filmie “Matrix”). Komunikacyjną grupą docelową są matki w wieku 25-40 lat. Firma Farm Frites Poland SA to wspólne przedsięwzięcie producentów frytek w Europie: Aviko B.V. i Farm Frites z Holandii oraz Mitsubishi Corporation. W ofercie firmy znajdują się mrożone produkty ziemniaczane sprzedawane na rynku detalicznym i w gastronomii. W ofercie detalicznej działalność firmy koncentruje się na marce Aviko. Marka Aviko ma obecnie prawie 41 proc. udziałów ilościowych (źródło: ACNielsen). (JP)