Kraj

IMIGe Poland rozpoczyna nowe kampanie na bulletin boardach

Firma IMIGe Poland rozpoczyna nowe kampanie na należących do niej bulletin boardach w szkołach wyższych i średnich. Na tablicach tych...

Firma IMIGe Poland rozpoczyna nowe kampanie na należących do niej bulletin boardach w szkołach wyższych i średnich. Na tablicach tych wraz z rozpoczęciem roku akademickiego pojawią się reklamy magazynów “Newsweek” i “Profit” wydawanych przez Axel Springer Polska oraz reklamy Idei Pop, marki należącej do firmy PTK Centertel. Ponadto także w październiku br. na bulletin boardach w szkołach średnich pojawią się reklamy konkursu SMS-owego koncernu Cadbury Wedel. “Kontrakty reklamowe z Axel Springer Polska, Centertelem oraz Cadbury Wedel zakładają, że reklamy produktów tych firm będą obecne na bulletin boardach do końca grudnia 2002 r.” – mówi Małgorzata Rosół, project manager w IMIGe Poland. Kampanie reklamowe będą miały miejsce na bulletin boardach, czyli tablicach o wymiarach 3×1 m. Na środku tablicy jest miejsce na zamieszczanie informacji, natomiast na dwóch powierzchniach reklamowych o wielkości 70×100 cm są zamieszczane layouty reklamowe. Kampania magazynów “Newsweek” i “Profit” będzie miała miejsce na mniej więcej 300 nośnikach w szkołach wyższych m.in. w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Gdańsku. Pierwsze layouty reklamowe obydwu magazynów pojawią się w momencie ukazania się pierwszego październikowego numeru magazynu “Newsweek”. Później aż do końca br. co tydzień będą zmieniane layouty “Newsweeka”, a co miesiąc “Profitu”. Kampania jest skierowana do osób w wieku 19-26 lat. Także w październiku br. rozpocznie się kampania reklamowa Idei Pop na bulletin boardach w szkołach średnich i wyższych. Będzie ona skierowana do osób w wieku 15-26 lat. Reklamy pojawią się na 200 nośnikach w całej Polsce. Tylko w szkołach średnich będzie miała miejsce kampania reklamująca konkurs SMS-owy firmy Cadbury Wedel, skierowana do osób w wieku 15-19 lat. IMIGe Poland nie podaje wielkości budżetów wymienionych działań reklamowych. Cena za wynajęcie jednego tego typu nośnika wynosi 280 zł. IMIGe jest firmą holenderską, która posiada w swojej ofercie nośniki reklamowe w polskich szkołach średnich, wyższych i na uniwersytetach. (PU)