Broker FM, dom sprzedaży Radia RMF FM, podpisze prawdopodobnie umowę na zakup software’u planerskiego od firmy Markdata Polska. “Umowa nie została jeszcze podpisana, ale nie ukrywam, że myślimy o zakupie tego oprogramowania i jesteśmy na etapie zaawansowanych rozmów z firmą Markdata Polska” – powiedział Jarosław Henzel, dyrektor generalny Brokera FM. Podkreślił on jednocześnie, że zakup tak zaawansowanego narzędzia do planowania i optymalizacji kampanii reklamowych jest związany z perspektywą rozwoju Holdingu FM o inne media, w tym telewizję. Software Markdaty można stosować nie tylko do pracy na danych radiowych, ale również telewizyjnych i internetowych. Oprogramowanie planerskie Markdaty jest już czwartym oprogramowaniem na rynku radiowym w Polsce. Dotychczas Broker FM posługiwał się softwarem należącym do CR Mediów. RRM, dom sprzedaży Radia Zet i Radiostacji, korzysta z oprogramowania Atelier, broker radiowy RMS Polska pracuje na softwarze Breaktime francuskiej firmy Peaktime, a instytut SMG/KRC A Millward Brown Company, który dostarcza badania radiowe, posługuje się SoftReport Explorerem, z którego korzystają również klienci instytutu. (PR)