Kraj

Maciej Tesławski został dyrektorem strategicznym firmy Parallel

Maciej Tesławski objął stanowisko dyrektora strategicznego firmy Parallel, świadczącej usługi z zakresu marketing services. Tesławski w rodzimej branży BTL pracuje...

Maciej Tesławski objął stanowisko dyrektora strategicznego firmy Parallel, świadczącej usługi z zakresu marketing services. Tesławski w rodzimej branży BTL pracuje praktycznie od początku jej istnienia, tj. od 1992 r. Aktywnie współuczestniczył w powstawaniu Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Współtworzył firmę marketing services ABC Direct Contact. W 1998 r. rozpoczął pracę w McCann Communications, a w 1999 r. objął funkcję prezesa zarządu McCann Relationship Marketing. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora generalnego firmy marketingowej tos Eidos. “Pozyskanie Macieja Tesławskiego traktuję jako niezwykle istotne wzmocnienie struktury podlegającej mi agencji. To nie tylko doskonały praktyk, ale także teoretyk, autor wielu programów szkoleniowych i wykładowca na licznych seminariach i konferencjach” – twierdzi Hubert Łącki, dyrektor generalny firmy Parallel. Firma Parallel należy do struktur The Bridge Services. Oprócz niej w jej skład wchodzą ponadto agencje reklamowe J. Walter Thompson/Parintex i Red Cell, firma interaktywna Virtual Window, domy mediowe MindShare i Media Insight oraz firma public relations Ink&Co. (JP)