Kraj

Moby Dick przeprowadzi kampanię reklamową dla Jutrzenki SA

Producent słodyczy Jutrzenka SA rozpocznie w październiku br. produktową kampanią reklamową draży. Strategię i kreację tej akcji przygotowała agencja reklamowa...

Producent słodyczy Jutrzenka SA rozpocznie w październiku br. produktową kampanią reklamową draży. Strategię i kreację tej akcji przygotowała agencja reklamowa Moby Dick Group. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink. Celem kampanii jest promocja nowych opakowań draży. Za ich kreację odpowiedzialna jest również agencja Moby Dick Group. Kampania będzie prowadzona w stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVN oraz w kinach. Przy opracowywaniu reklamy kinowej agencja współpracowała z brokerem kinowym RMB Polska. Jak powiedział Tomasz Jędrzejczak, account manager w Moby Dick Group, reklama będzie emitowana na ponad 200 ekranach kinowych. Kampania reklamowa potrwa do początku listopada br. Wysokość budżetu reklamowego nie została podana. (JD)