M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

FCB kupuje francuską firmę marketing services Aastuce

Serwis Dzienny | 27 września 2002, 00:00

Agencja FCB 20-80 będąca działem marketing services agencji Foote, Cone & Belding Worldwide, przejęła 80 proc. akcji francuskiej agencji Aastuce...

Agencja FCB 20-80 będąca działem marketing services agencji Foote, Cone & Belding Worldwide, przejęła 80 proc. akcji francuskiej agencji Aastuce zajmującej się promocją sprzedaży. Aastuce zatrudnia 110 osób i notuje dochody w wysokości 13 mln euro rocznie. FCB 20-80 zatrudnia 140 osób, notując 18 mln euro dochodów. Obydwie agencje będą działały niezależnie w grupie FCBi France. Dzięki akwizycji FCBi France znajdzie się na piątym miejscu wśród największych francuskich agencji marketing services. Agencja Aastuce zrobiła sobie dobrą markę, oferując pakiety usług marketing services zawierające m.in. promocje sklepowe, planowanie eventów i tradycyjne filmy reklamowe. Wśród jej klientów znajdują się m.in. Danone, Ferrero, Lever-Faberge, Unilever Bestfoods i sieć sklepów Intermarche. FCB 20-80 współpracuje m.in. z firmami Club Med, Air Canada, KLM oraz Mercedes-Benz i Suzuki.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,