Zagranica

J. Walter Thompson zamierza promować megaimprezę "Rock in Rio"

Brazylijski oddział sieci agencji reklamowych J. Walter Thompson będzie kooperował przy promocji jednego z największych festiwali muzycznych na świecie "Rock...

Brazylijski oddział sieci agencji reklamowych J. Walter Thompson będzie kooperował przy promocji jednego z największych festiwali muzycznych na świecie “Rock in Rio for a Better World”. Umowę w tej sprawie podpisał z właścicielem marki festiwalu, firmą promocyjną i eventową Dream Factory. Festiwal odbywa się w Rio de Janeiro. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1985 r. “WPP jest bardzo zainteresowana imprezą “Rock in Rio” ze względu na fakt, iż jego marka ma charakter międzynarodowy. Mamy koncepcję wypromowania idei festiwalu w innych miastach świata, m.in. w Londynie, Sydney i San Francisco. Sponsoringiem tych akcji jest zainteresowany jeden z naszych międzynarodowych klientów” – twierdzi Alvaro Novaes, prezes J. Walter Thompson Brazil. Ostatnia edycja festiwalu była sponsorowana przez koncern AOL, Coca-Colę i producenta lokalnej marki piwa Schincariol.