Kraj

Nestle wypromuje kawę Nescafe Classic 3 w 1

Firma Nestle rozpocznie kampanię reklamową nowego wariantu kawy Nescafe Classic 3 w 1 w 1istopadzie br. Kampanię reklamową przygotowała agencja...

Firma Nestle rozpocznie kampanię reklamową nowego wariantu kawy Nescafe Classic 3 w 1 w 1istopadzie br. Kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa McCann-Erickson. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann. Mediaplan obejmuje głównie spoty telewizyjne na antenie TVP1, TVP2, Polsatu i TVN. Zaplanowano również liczne promocje na terenie super- i hipermarketów. Niewykluczone, że saszetki kawy będą dołączone do reklam w prasie. Nowy wariant kawy Nescafe 3 w 1 łączy w sobie kawę, mleko i cukier. Nescafe Classic 3 w 1 pakowane są w saszetki w cenie 50 gr za sztukę. Nescafe Classic 3 w 1 ma trafić do wszystkich, którzy chcą połączyć przyjemność picia kawy z wygodą. Polska jest trzecim krajem obok Czech i Węgier, który rozpoczął sprzedaż Nescafe Classic 3 w 1. Obecne udziały wartościowe Nescafe w semencie kawy rozpuszczalnej wynoszą w Polsce 36 proc. (dane AC Nieslen, maj/czerwiec 2002 r.). (MKS)