Zagranica

Hennesy przekazał swój budżet agencji Callegari Berville Grey

Francuski koncern alkoholowy Hennessy, należący do producenta dóbr luksusowych LVMH, wybrał agencję reklamową Callegari Berville Grey z Paryża do obsługi...

Francuski koncern alkoholowy Hennessy, należący do producenta dóbr luksusowych LVMH, wybrał agencję reklamową Callegari Berville Grey z Paryża do obsługi swojego europejskiego budżetu reklamowego. Agencja reklamowa Callegari Berville Grey, należąca do sieci Grey Worldwide, zdobyła budżet Hennessy w wyniku przetargu, do którego w ostatnim etapie brały udział agencje reklamowe Young & Rubicam z Paryża oraz Springer & Jacoby z Hamburga. Pierwszym zadaniem, jakie stoi przed Callegari Berville Grey, jest wprowadzenie na rynek nowego koniaku Fine de Cognac Hennessy. Budżet tej kampanii reklamowej szacowany jest na ponad 1 mln euro. Na początku działania reklamowe będą prowadzone na dwóch priorytetowych dla Hennessy rynkach – we Francji i w Niemczech, a następnie kampania rozszerzy się na inne rynki europejskie. Dalsze plany marketingowe firmy Hennessy nie zostały ujawnione.